divendres, 4 de febrer del 2011

Aquí comença tot

Aquí comença aquesta aventura bloguista. Feia temps que tenia ficat l'ull a començar a escriure un blog. M'agrada participar en fòrums de webs on parlen de les coses que m'interessen i sovint llegeixo blogs on la gent té coses a dir i d'on pots treure informacions molt interessants. Així doncs, vaig dir-me: i per què no fer-ne un on poder escriure lliurement de tot allò que em passi pel cap. De seguida, els neguits i les preguntes: Amb quin objectiu? Deu ser que tinc un punt d'exhibicionista? A qui va dirigit aquest blog? És per a mi? És per als cibernautes? A qui li pot interessar el que jo pugui pensar i escriure?
Però la veritat és que una de les meravelles d’internet, és que no és gens invasiu. Jo tinc clar que no em vull ficar a la casa de ningú. Però és que això dels blogs, evidentment, no funciona així. Tot el món, des dels que viuen a la Llosa de Ranes fins als de Jackson Hole, són convidats a entrar-hi però sempre duts per l’interès o la curiositat. I segur que m’encantaria trobar ànimes properes que tinguin interès per les coses que m’interessen a mi i vulguin col·laborar en aquest blog donant les seves opinions o fent comentaris. I és fantàstic que això no depengui, en absolut, de mi. 
Així doncs, aquí estic. He fet el pas. I encara no sé ben bé de què parlaré però del que podeu estar segurs és que hi haurà cinema, teatre i música.
Ciberespai, allà vaig!

2 comentaris:

  1. Felicitats!
    M'agrada el títol del teu blog. Per què serà?
    Encaixa molt bé, a part dels bons records que porta

    ResponElimina
  2. Gràcies! Ja veus que sóc un sentimental. Hi ha títols que un no pot deixar enrere. Això és el que hi ha!

    ResponElimina